Наукові публікації:
Категорія «А»:
1. Motsyk R., Pylypiuk T., Havryliuk V., Hromyk A., Semenets I., Kostyakova A. Digitalization of Territorial and Economic Systems at the Regional Level. Regional Science Inquiry, Vol. XIII, (2), 2021, pp. 209-226.
https://econpapers.repec.org/article/hrsjournl/v_3axiii_3ay_3a2021_3ai_3a2_3ap_3a209-226.htm
2. Motsyk, R, Polishchuk, G., Khlystun, I., Zarudniak, N., Mukoviz, O. Providing the Practical Component of the Future Specialist with Multimedia Technologies in the Educational Process of Higher Education. JCSNS International Journal of Computer Science and Network Security, 22(9), 714-720. DOI: https://doi.org/10.22937/IJCSNS.2022.22.9.93
3. Popovych O., Motsyk R., Mozul I., Fedchenko K., Zhbanchyk A., Terenko O., Kuchai O. The Role of Smart Technologies in Training Future Specialists. International Journal of Computer Science and Network Security, 22(12), 153-159. DOI: 10.22937/IJCSNS.2022.22.12.20 http://paper.ijcsns.org/07_book/202212/20221220.pdf
Категорія «Б»:
1. Моцик Р.В., Гринчак О.В. Веб-технології та дизайн. Вісник Хмельницького національного університету: серія: Технічні науки. Хмельницький, 2021, № 1(293). С. 22-27. http://journals.khnu.km.ua/vestnik/wp-content/uploads/2021/12/zmist-6.pdf
2. Моцик Р.В., Муковіз О.П., Щирба В.С. Особливості використання хмарних технологій в освітньому процесі під час пандемії Сovid-19. Педагогічна освіта: теорія і практика: Збірник наукових праць/Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка; Інститут педагогіки НАПН України [гол. ред. Бахмат Н.В.]. Вип. 31 (2-2021). Київ: Міленіум, 2021. С. 301-314.
http://pedosv.kpnu.edu.ua/article/view/251387
3. Моцик Р.В. Щирба В.С. Фуртель О.В. Формування професійної мотивації при вивченні дискретних структур студентами напряму підготовки 122 комп’ютерні науки/ Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія педагогічна. Випуск 27. — Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021. С. 179-182.
http://ped-series.kpnu.edu.ua/article/view/251752
4. Моцик Р.В., Щирба В.С., Фуртель О.В. STEM-освіта в інноваційних процесах формування сучасного фахівця фізико-технологічного напряму. Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія педагогічна / [редкол.: С. В. Оптасюк (голова, наук. ред.) та ін.]. Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2022. Вип.28:
Концептуальні основи розбудови сучасної природничо-математичної та фізико-технологічної освіти. С. 35-40.
http://ped-series.kpnu.edu.ua/article/view/280850/275002
5. Р.Моцик, Н.Бахмат, Т.Сторчова, Н.Мєлєкєсцева, Г.Братиця. Сучасні тенденції розвитку цифрової компетентності майбутніх учителів: європейський досвід. Академічні візії, Львів. № 15 (2023). 11 c.
http://dx.doi.org/10.5281/zenodo.7575753
6. Р.Моцик, О.Муковіз, Л.Красюк. Педагогічні умови формування інформаційно-цифрової компетентності в молодших школярів на уроках інформатики. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. Вип. 1, 2023. С. 17-26.
http://znp.udpu.edu.ua/article/view/276928
7. Ростислав МОЦИК, Ірина ПОНЕДІЛОК. Використання штучного інтелекту та методів глибокого навчання в хмарних обчисленнях. Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія педагогічна. Випуск 29. — Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023. – С.128-131.
http://ped-series.kpnu.edu.ua/article/view/296575
8. Ростислав МОЦИК, Олена ЯЩУК. Проблеми комунікації учасників освітнього процесу при вивченні математики в умовах дистанційного навчання. Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія педагогічна. Випуск 29. — Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023. – С.159-164.
http://ped-series.kpnu.edu.ua/article/view/296604